تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

شرایط ارسال سفارشات به این صورت است که مشتریان می‌توانند از بین گزینه‌های ارسال سفارش با استفاده از پیک موتوری، ارسال سفارش از طریق پست سفارشی یا ارسال سفارش از طریق باربری یک مورد را انتخاب کنند.

توجه به این نکته ضروری به نظر می‌رسد که روش ارسال محصولات با توجه به گزینه مورد نظر مشتری انتخاب می‌شود؛ اما در برخی از موارد بنا بر کالای خریداری شده و مقصد تعیین شده، روش انتخابی برای ارسال محصولات، ممکن است مطابق نظر کارشناسان اطلس پیچ تغییر نماید. (این تغییرات تنها برای ارسال برخی از محصولات خاص در نظر گرفته می‌شود و ۹۰ درصد محصولات مطابق گزینه تعیین شده مشتری ارسال می‌گردد)

کلیه سفارشاتی که مشتریان نزدیک به فروشگاه آن را ثبت می‌کنند. با استفاده از پیک موتوری و هماهنگی‌های انجام شده به محل ارسال می‌گردد. در صورتی که مشتری جهت تحویل گرفتن محصول خریداری شده در محل حاضر نشده باشد و تا ۲۴ ساعت وضعیت سفارش را پیگیری نکند. با توجه به شرایط ارسال سفارشات، به صورت خودکار سفارش مورد نظر لغو خواهد شد.

کلیه سفارشاتی که از شهرستان‌ها ثبت می‌شود، از طریق پست سفارشی یا باربری ارسال خواهند شد. نوع ارسال محصولات با توجه به نظر مشتری و کارشناسان اطلس پیچ ما تعیین خواهد شد و برای بارهایی که دارای وزن بالاتر از ۱۲ کیلوگرم هستند، یکی از روش‌های ارسال پستی یا ارسال از طریق باربری در نظر گرفته می­شود.

ارسال از طریق باربری یا پست سفارشی شامل کلیه محصولاتی که مقصد آن‌ها جزیره کیش، جزیره قشم، چابهار، بندر ماهشهر و عسلویه هست نیز خواهد بود؛ بنابراین این محصولات نیز پس از بررسی گزینه انتخابی مشتری و نظرات کارشناسی اطلس پیچ ما از طریق یکی از این دو روش برای مشتری ارسال خواهند شد.

کلیه محصولات خریداری شده از اطلس پیچ که از طریق پست سفارشی به تمام نقاط کشور ارسال می‌شوند. مانند سایر مرسولات پستی قابل رهگیری هستند، بنابراین شماره رسید پستی پس از تحویل محصول به اداره پست برای مشتری در بخش سفارش ها در پنل شخصی فرد ارسال می‌گردد. تا مشتری بتواند مراحل ارسال کالا را از طریق صفحه سفارش پیگیری کند و در رابطه با زمان تحویل محصول خریداری شده اطلاعات بیشتری به دست بیاورد.

همچنین در صورتی که زمان کافی برای پیگیری سفارش محصول پستی ندارید می‌توانید این امر را به تیم پشتیبانی اطلس پیچ بسپارید و از چگونگی فرآیند ارسال کالا مطلع شوید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام ثبت سفارش و خرید محصولات باید به آن توجه داشته باشید، شرایط مختلفی است که برای ارسال محصولات متفاوت وجود دارد؛ بنابراین بیشتر کاربران انتخاب نحوه ارسال محصولات را به کارشناسان اطلس پیچ واگذار می‌کنند. تا بتوانند محصول خریداری شده را به بهترین نحو و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

توجه به این نکته ضروری به نظر می‌رسد که در صورت عدم موجودی برخی از کالاها در انبار، فروشگاه اطلس پیچ کلیه اقلام موجود را برای مشتری ارسال می‌کند و هزینه دریافت شده بابت اقلام ناموجود را به صورت مستقیم و بی کم و کاست به حساب خریدار واریز می‌کند؛ بنابراین به مشتریان توصیه می‌کنیم که شماره کارت ۱۶رقمی عضو شتاب خود را حتماً به تیم پشتیبانی اعلام کنند. تا مطابق شرایط ارسال سفارشات اطلس پیچ، مبلغ برگشتی به حساب آن‌ها واریز شود.